Star VPBX este o platformă telefonică digitală, care îți oferă instrumente de lucru pentru deservirea eficientă a clienților și o mulțime de beneficii pentru afacerea ta.

Statistică și monitorizare
Bara de stare în regimul timp real 
Funcția “Realtime Status” reflectă pe ecran statutul actual al extensiilor, operatorilor și al ordinii apelurilor. Linkul pentru bara de stare poate fi uşor distribuit colegilor. 


Rapoarte automatizate 
Meniul de rapoarte îți permite să creezi rapoarte periodice în format PDF. Odată ce raportul este creat, acesta este stocat în sistem și poate fi redirecționat automat pe e-mail către unul sau mai mulți destinatari.

 Istoricul apelurilor
 “Call history” afișează lista de apeluri de intrare și de ieșire ale apelantului. 
“The Advanced Call Detail Records” prezintă în detalii apelurile, analiza traficului de rețea, grafice despre calitatea apelurilor preselectate.

 Înregistrarea convorbirilor 
“Call record” oferă acces la un panou web cu înregistrări ale apelurilor de intrare și de ieșire ale apelantului.

Prelucrarea apelurilor de intrare

Transfer de apeluri 
Call Transfer - Abonatul A apelează abonatul B, comunică, apoi îi solicită să ia legătura și să fie transferat către abonatul C. 

Serviciul de redirecţionare a apelurilor 
Call Forward – serviciul permite redirecţionarea apelului spre orice număr dorit.

Apeluri în așteptare 
Funcţia “Call queue” permite aranjarea apelurilor de intrare într-o anumită ordine și distribuirea între operatorii disponibili. 
Strategiile pot fi următoarele: 
Ring All – Apelul este direcţionat simultan către toţii operatorii. 
Round Robin – Apelul este direcţionat consecutiv către toţii operatorii. 
Random – Apelul este direcţionat aleatoriu către toţii operatorii. 
Least Recent – Apelul este direcţionat către ultimul operator activ.
Fewest Calls – Apelul este direcţionat către operatorul cu cele mai puține apeluri preluate. Linear – Apelul este direcţionat către operatori în ordinea prestabilită. 

De asemenea, poate fi setată durata apelului pentru un anumit operator și sub ce statut poate primi apelurile - activ sau offline.

Condiții 
Funcția “Conditions” oferă posibilitatea de a reda mesaje individuale pentru diferite grupuri de numere sau seta rutarea apelului în funcție de ore, zile sau apelant. Condițiile pot fi aplicate numerelor interne sau datelor introduse de către utilizator. De exemplu, este posibilă setarea apelurilor în mod prioritar și direct către serviciul Asistență tehnică, fără ca apelantul să aștepte pe linie. Sau pot fi stabilite condiții speciale pentru zilele de sărbătoare, care vor fi valabile și pentru anii viitori. 

IVR 
Permite configurarea unui meniu vocal interactiv (cu un singur nivel sau cu mai multe niveluri), pentru a oferi apelantului posibilitatea de a alege opţiunea care i se potriveşte (de ex: alegerea limbii sau a departamentului potrivit). 

Mesageria vocală
Voicemail oferă abonatului unei rețele de telefonie posibilitatea de a lăsa un mesaj vocal destinatarului. 

Serviciul Call Back 
Un serviciu de telefonie care permite call centrului să apeleze în mod automat toți clienții ale căror apeluri nu au fost recepţionate. Clienţii care nu au răspuns la telefon din prima pot fi programaţi automat pentru un apel repetat prin intermediul funcției Call Campaign.

Gestionare

Numere scurte 
Funcția "Numere scurte" oferă posibilitatea de a programa apelarea unui număr utilizat frecvent doar prin culegerea unei singure cifre, şi nu a numărului întreg. Exemplu: Numărul abonatului X este +37354545756, atribuiți un număr scurt acestuia, să zicem 7. Astfel, întotdeauna când va fi format numărul 7, apelul va merge către Abonatul X +37354545756.

Gruparea numerelor 
“Hunt List” – permite crearea unui grup din mai multe numere, pentru gestionarea lor mai rapidă. 
Crearea formelor 
Funcția "Template Layout Button" permite configurarea unor taste de acces rapid și utilizarea ulterioară.
Conexiunea cu utilizatorul extern 
Opțiunea “Proxyapi” permite gestionarea PBX-ului prin intermediul programelor exterioare, oferind acces rapid la apeluri, statut și alte funcții. 

Agende telefonice 
Cu serviciul “Phone books” poate fi instalată una sau mai multe agende telefonice pentru fiecare grup de numere sau pentru numere aparte.

Integrarea cu CRM
Integrarea cu soluțiile CRM contribuie la optimizarea proceselor din companie, inclusiv a apelurilor telefonice: conectarea automată a clientului cu managerul responsabil, informarea preliminară a managerului despre cine îl apelează, formarea numărului direct din baza de clienți.

Săli virtuale de conferință
Serviciul “Conference rooms” oferă posibilitatea de a programa virtual săli pentru conferință, unde pot comunica 3 sau mai multe persoane simultan. Este disponibil numai în format audio. 

Instrumente de marketing

Apelarea automată a clienților 
“Call campaigns” – acest serviciu presupune apelarea automată a unei serii de numere și rularea mesajelor programate; stabilirea unei conexiuni cu numerele interne, cu cele care stau la rând sau cu o sală virtuală de conferințe. Funcţia poate fi folosită pentru publicitate, marketing sau pentru stabilirea unui memento. O campanie de apeluri poate începe automat sau poate fi gestionată manual. 

Muzica în așteptare
“Music on hold” - permite setarea unei melodii pe care apelantul o va asculta în locul sunetului de apel.

Widget pe site "Apelați acum" 
“Web call” permite utilizatorilor și clienților să contacteze telefonic compania direct de pe site. Apelul este gratuit pentru cei care îl inițiază, iar pentru companie apelul este taxat ca fiind local, în rețea. Apelul este generat utilizând solicitarea HTTP și poate fi limitat printr-o parolă sau o adresă IP.

Expedierea și recepționarea faxurilor

Mail to Fax & Fax to Mail 
Acest serviciu permite instalarea unui sau mai multor conturi pentru a primi un fax pe poștă. Puteți programa expedierea unui fax pentru data și ora dorită.

Securitate

“CallerID Black List” - lista de numere care nu pot contacta telefonic compania. Sistemul va bloca orice apel din partea unui număr din această listă.

Detectarea traficului fraudulos 
Sistemul prevede reguli antifraudă, care detectează traficul fraudulos și îl blochează. 

La StarNet, ai prețuri mici pentru planuri mari

Fii parte a familiei StarNet, completează formularul și noi revenim în cel mai scurt timp cu toate detaliile despre conectare!

+373  
0 / 9