Cabinet Personal

 

Servicii Virtual IP PBX StarVoice:

 

Spre deosebire de sistemele tradiționale si foarte scumpe, Virtual IP PBX ofera servicii de voce, de înaltă calitate la un pret accesibil. Un Hosted PBX este o soluție de telefonie VoIP destinata mediului de afaceri, care poate fi configurat în câteva minute. Solutia Virtual IP PBX are cele mai recente caracteristici si flexibilitatea de a răspunde nevoilor întreprinderilor mici, mijlocii si mari care au nevoie de un sistem personalizat, cu costuri minime de start-up. Acesta ofera un set de caracteristici de apelare productiv mediului de afaceri si integrează toate nevoile de comunicare la distanta si locale, toate aceste servicii de telefonie pot fi accesate print-o conexiune cu acces la Internet.

 

De ce Virtual IP PBX StarVoice ?

  • Eliminarea complexa si costisitoare hardware si software PBX
  • Usor de utilizat si de a gestiona, cu mai multe caracteristici și funcții
  • Cresteti productivitatea personalului.
  • Reduce costurile de telecomunicații globale.
  • Posibilitatea de utilizare in mai multe birouri si angajati la distanta.
  • Elimina nevoia de retele scumpe si complexe, hardware, precum și software-ul, un mod simplu pentru a conecta toate birourile si angajatii companii.

 

Optiuni importante a serviciului Virtual IP PBX StarVoice ?

Apel simultan

  • Nu trebuie sa pierzi niciun potential client. Te asiguri ca intotdeauna apelul ajunge la tine pentru ca atunci cand primesti un apel toate echipamentele conectate in centrala cu userul tau definit suna. Mai mult, cand esti plecat din firma, poti prelua in continuare apelurile daca iti instalezi o aplicatie SIP si pe telefonul mobil.
  • Afacerea ta are un logo, un site, un brand acest serviciu iti ofera si posibilitatea de a avea si un singur numar de telefon, indiferent de numarul de echipamente sau de cate puncte de lucru ai, prin optiunea Apel simultan.
  • Optiune recomandata pentru reducerea numarului de abonamente (numere) curente si pentru o interactiune mai usoara cu potentialii client.

Secretar Virtual (IVR)

Interactive Voice Response ( IVR ), sistem de automatizare si interacțiune cu apelanții , reduce costurile de vânzări, service și solicită sprijin prin eliminarea sau reducerea dependenței de agenți vii. IVR-ul, de asemenea, ajuta la îmbunătățirea experienței de asteptare client.

IVR este folosit în combinație cu Automated Call Distribution (ACD Systems) pentru a identifica apelantii și să ofere solicitările vocale preînregistrate și selecții de meniu (de exemplu, „apăsați pe 1 pentru vânzări, Apăsați 2 pentru customer service, Apăsați 3 pentru operatorul.”) Apelantii activeaza selectia lor utilizând tastatura de telefon.

Tehnologia IVR are următoarele funcții principale de inbound:

  • Apel de dirijare catre persoana potrivita, agentul sau departamentul
  • Identifică / autentifică apelanți și furnizează informatii relevante pe ecranul agentului care se va ocupa de apel
  • Diferentiaza apelantii bazat pe relațiile lor in companie
  • Ofera apelantului o opțiune de self-service

 

Tarife Serviciul IP-PBX

  • Tariful se stabileste în funcție de cantitatea de numere  și opțiunele selectate pentru prestarea serviciului serviciului.

Comandă Acum