Cabinet Personal

RESTABILIREA REȚELEI STARNET

26/04/2017

Stimați clienți,

Republica Moldova a fost afectată, săptămâna trecută, de ninsori abundente, care au produs daune considerabile, atât în sectorul public, cât și în cel privat.

În Chișinău și suburbii, sub greutatea ninsorii au cedat arborii, afectând cablurile de internet. De asemenea, în unele regiuni au căzut mulți piloni care asigurau rețeaua de acces la internet. Volumul pagubelor este considerabil, fiind afectate nu doar cablurile de conexiune, dar și aparatajul tehnic conex. În consecință, mulți clienți ai companiei StarNet nu au putut beneficia de serviciile de internet și televiziune.

Începând cu 20 aprilie, au fost mobilizate toate echipele tehnice ale companiei StarNet.

În lichidarea consecințelor intemperiei au fost antrenați 150 de tehnicieni care lucrează în două schimburi, astfel asigurând lucrul în regim non-stop, numărul lor fiind suplinit în permanență. Sunt depuse toate eforturile pentru a reconecta în timp cât mai urgent clienții la serviciile de internet și televiziune, dar echipele tehnice nu reușesc fizic să facă față volumului enorm de muncă.

De asemenea, lucrările echipelor tehnice, în anumite regiuni sunt paralizate din cauza arborilor căzuți peste firele de internet. Dacă situația pe arterele principale din oraș a fost parțial remediată de către autoritățile publice, în majoritatea curților situația rămâne a fi una gravă, autoritățile nu reușesc să facă față volumului de muncă. În anumite cazuri, în urma lucrărilor de lichidare a consecințelor, sunt deteriorate și cablurile de internet.

În acest sens, compania StarNet a achiziționat tehnică specializată pentru a elibera de sine stătător accesul la cabluri, ca să poată reconecta cât mai rapid clienții la serviciile de internet și televiziune.

În această perioadă, Serviciul Suport Clienți al companiei StarNet a înregistrat peste 19 mii de apeluri, ceea ce reprezintă de cinci ori mai multe apeluri de cât în mod normal. Chiar dacă au fost mobilizați toți operatorii, din păcate, Serviciul Suport Clienți nu a putut face față tuturor cererilor. Astfel, multe apeluri nu au putut fi preluate.

Stimați clienți StarNet, ne cerem scuze pentru situațiile neplăcute prin care treceți și pentru răspunsurile întârziate în anumite cazuri.

Vă asigurăm că am mobilizat toate resursele noastre pentru a reconecta cât mai rapid consumatorii la serviciile de internet și televiziune. Toate probleme existente le puteți comunica angajaților Serviciul Suport Clienți, cât și angajaților din oficiile StarNet.

În același timp, vă îndemnăm să tratați cu respect și înțelegere angajații StarNet, care lucrează de câteva zile în regim non-stop, încercând să remedieze urmările grave ale calamității.

Ținem să vă anunțăm, că toți clienții care au fost afectați vor beneficia de un bonus: 25 % recalcul la factura pentru luna iunie (facturile pentru luna mai au fost deja expediate la clienți).

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Începând cu luna Iunie 2020, factura pentru serviciile noastre va fi transmisă doar prin e-mail și va putea fi vizualizată în Cabinetul personal de pe starnet.md. Detalii