Cabinet Personal

Avem 12 ani de experienţă în spate, dar suntem în plină dezvoltare. Dacă vrei să faci un pas înainte în carieră şi să te dezvolţi într-un mediu interesant şi dinamic, eşti exact ce căutăm. Alege postul care ţi se potriveşte din lista de mai jos şi alătura-te echipei noastre de peste 550 de profesionişti!

Jurist

Obiectivul Postului:
• Asigurarea desfășurării activității firmei în conformitate cu normele legale și consilierea sub aspect juridic a departamentelor și conducerii acestora.

Responsabilități:
• Verificarea și redactarea actelor cu caracter juridic (aria contractuală)
• Acordă asistență juridică și colaborează cu companiile din grupul StarNet
• Colaborarea cu insituțiile de stat și private pentru buna rezolvare a tuturor problemelor de natura juridică.

Cerințe:
• Studii superioare juridice (Facultatea de Drept)
• Cunoașterea în detaliu a normelor juridice aplicabile din RM
• Practica în domeniu contractual
• Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză
• Experiență relevantă pe un post similar (minim 3 ani)
• Cunoștințe de operare MS Office
• Permis de conducere, cat. B -avantaj.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Jurist.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Analist Financiar

Obiectivul postului:
Elaborarea analizelor și interpretarea financiară a acestora în scopul optimizării deciziilor de management.

Responsabilități:
Planificarea financiară de scurtă și lungă durată
Managementul și analiza costurilor
Analiza fluxurilor de încasări și indicatorilor economico-financiari ai companiei
Analiza indicatorilor financiari în conformitate cu bugetele prestabilite
Crearea rapoartelor financiare
Controlul procesului de raportare a consumului de materiale.

Cerințe:
Studii superioare în domeniul finanțe și/sau economie
Experiență în domeniul financiar
Cunoașterea fluentă a limbilor romînă și rusă (engleza fiind un avantaj)
Cursuri de specialitate: Contabilitate și Audit, Management financiar, etc.
Aptitudini de operare PC (cunoașterea programelor Office)
Cunoştinţe avansate în domeniul contabilității financiare și contabilității de gestiune
Cunoştinţe în domeniul legislației fiscale
Abilități de bugetare și planificare
Cunoșterea Standardelor Naționale de Contabilitate.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.


Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md cu specificarea postului – Analist Financiar.


Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Reprezentant Comercial

Obiectivul postului:
• Realizarea target-ului de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a companiei StarNet.

Responsabilități:
• Prospectează piața, identifică și abordează potențiali clienți persoane fizice
• Ofertează și promovează serviciile StarNet
• Identifică și găsește cele mai bune soluții pentru client și companie, oferă raspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienți
• Negociază și urmărește derularea în bune condiții a contractelor încheiate
• Stabilește și dezvoltă relații profesionale cu clienții, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora în conformitate cu standardele și politica companiei.

Cerințe:
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă
• Cunoștințe de aplicare MS Office, Browsing
• Experienţă de lucru în vînzări (ar constitui un avantaj).

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, și un mediu de lucru modern.
 
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Reprezentant Comercial. 

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Consultant Vânzări (Sales Consultant)

Obiectivul postului:
• Realizarea target-ului de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a companiei StarNet.
Responsabilități:
• Prospectează piața, identifică și abordează potențiali clienți persoane fizice
• Ofertează și promovează serviciile StarNet
• Identifică și găsește cele mai bune soluții pentru client și companie, oferă raspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienți
• Negociază și urmărește derularea în bune condiții a contractelor încheiate
• Stabilește și dezvoltă relații profesionale cu clienții, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora în conformitate cu standardele și politica companiei.

Cerințe:
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă
• Cunoștințe de aplicare MS Office, Browsing
• Experienţă de lucru în vînzări (ar constitui un avantaj).

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, și un mediu de lucru modern.
 
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Consultant Vânzări. 

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Manager Proiect - TV

Obiectivul postului:
• Organizarea şi menţinerea relaţiilor cu partenerii în vederea prestării serviciului de televiziune
• Coordonarea proceselor interdepartamentale în vederea dezvoltării serviciului de televiziune
• Elaborarea metodologiilor ce vizează procesele business relevante pentru prestarea serviciilor existente
• Implementarea serviciilor noi în domeniul televiziunii.

Responsabilități:
• Coordonarea relațiilor de cooperare comercială cu operatorii naționali și internaționali
• Administrarea și negocierea acordurilor cu partenerii serviciilor de comunicații
• Analiza tarifelor și a schimbului de trafic
• Administrarea informațiilor din sistemele automatizate ale companiei cu privire la serviciul de televiziune
• Colaborarea cu reprezentanţii subdiviziunilor din cadrul companiei, implicaţi în procesul de organizare, prestare şi promovare a serviciului.

Cerințe:
• Cunosținte solide în domeniul Industriei Telecomunicații
• Experiență în domeniu minim 3-5 ani
• Cunostințe excelente MS Office (Excel, Power Point, Outlook)
• Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză;
• Abilităţi excelente de comunicare şi negociere.

Compania oferă un pachet salarial motivant şi alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesionişti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Manager Proiect – TV.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Inginer VoiP

Obiectivul postului: Dezvoltarea, configurarea și mentenanţa softurilor de telefonie actuale și sistemele de IP telefonie.

Responsabilități:
• Programarea și implementarea soluțiilor de voce;
• Analiza performanței rețelei și a gradului ei de încarcare, global și per echipament, în scopul îmbunătățirii acestora;
• Propunerea, testarea și validarea de noi solutii voce pentru introducerea lor în rețea;
• Documentarea privind algoritmi, noi tehnologii necesare în dezvoltarea aplicațiilor;
• Elaborarea ghidurilor de utilizare a aplicatiilor specifice;
• Participă la administrarea fizică a serverelor și a platformei de dezvoltare;
• Participă la organizarea de training-uri pentru utilizatorii aplicațiilor dezvoltate;
• Se consultă cu utilizatorii interni și externi pentru a înţelege nevoile acestora;
• Documentarea despre problemele și soluțiile posibile pentru referinţe viitoare.

Cerințe:
• Experiența într-un post similar minim 3 ani;
• Studii superioare finalizate în domeniul tehnic, constituie un avantaj;
• Cunostinte solide despre tehnologiile VoIP si SS7;
• Cunoștințe de administrare a serviciilor Web, SIP, SIP-I, SS7;
• Cunoștințe de proiectare și interogare a bazelor de date relaționale;
• Cunoștințe solide de algoritmi, structuri de date și programare obiect-orientată;
• Cunoștințe bune despre programare și administrare a sistemelor de gestionare a bazelor de date SGBD bazate pe SQL (Microsoft SQL Server, MySQL);
• Cunoaşterea fluentă a limbilor româna şi rusă, cunoaşterea limbii engleze – cel puţin la nivelul înţelegerii documentaţiei tehnice;
• Experienţă în tehnici de programare bazate pe Ajax, Yate, Kamailio, Opensips, Asterisk, etc;
• Cunoștințe despre protocoale și sisteme de comunicații de date (TCP/IP, tehnologii WAN).

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresahr@starnet.md, cu specificarea postului – Inginer VoiP.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Operator Suport Tehnic

Obiectivul Postului:
Obținerea indicilor maximi de satisfacție a clienților prin acordarea suportului tehnic și soluționarea în termeni cît mai restrinși a problemelor aparute în procesul de prestare a serviciilor oferite de către compania StarNet.

Responsabilități:
• Acordă clienților suportul și asistența tehnică necesară
• Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client, oferind răspunsuri profesioniste
• Se implică activ în soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil pe toată durata apelului.

Cerințe:
• Studii în domeniul Telecomunicațiilor – obligatoriu
• Cunostințe a rețelelor de calculatoare, tehnologii Wireless, xDSL, PON, DHCP, DNS, NAT
• Cursurile Cisco constituie un avantaj
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă (nivel scris și vorbit)
• Experiență minimă în domeniul tehnic
• Abilități de comunicare eficientă și orientare către client
• Disponibilitatea la un program flexibil de muncă
• Capacitatea de învațare rapidă și continuă.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md,cu specificarea postului – Operator Suport Tehnic.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Operator Telemarketing

Obiectivul postului:
Realizarea target-ului de vanzări telefonice, stabilit în conformitate cu politica de vânzări a companiei StarNet.

Responsabilități:
• Prospectează piața pentru identificarea noilor clienți
• Receptionează/efectuează apelurile și informează clienții despre oferte și promoții
• Consiliază clienții în privința serviciilor solicitate.

Cerințe:
• Experiență de muncă de cel puțin 1 an (preferabil in funcție similară)
• Studii superioare (în domeniul telecomunicații va constitui un avantaj)
• Aptitudini de operare PC (Microsoft Office)
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă
• Excelente abilități de comunicare și negociere
• Perseverența în atingerea obiectivelor propuse.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, și un mediu de lucru modern.
 
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Operator Telemarketing.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

System Administrator

About the Job: 
In this role, you will maintain the systems and services provided to our customers. Your primary responsibility will be to maintain the development, test and production environments for the applications.
You will need to have experience managing Microsoft Windows Server and various Linux systems, as well as outstanding troubleshooting skills. As a Systems Administrator, you will have the opportunity to help develop, deploy, and support the applications and infrastructure that allow our engineers to produce and maintain world-class software.

Responsibilities:
• Work to resolve complex problems and perform situation analysis
• Participate in on-call rotation and implement monthly maintenance tasks
• Provide technical support to other teams and departments
• Produce documentation based on the work performed as well as internal and external requirements
• Deploy, set up and configure the environments based on Windows 2008/2012 Server, Linux
• Deploy, set up and configure of different applications
• Automate tasks
• Forecast system demand and capacity planning.

Requirements:
• University degree – IT field
• Experience with the Microsoft Windows operating system, including installation, configuration, and maintenance tasks
• Experience with the Linux operating systems – Redhat/CentOS, Debian, including installation, configuration, and maintenance tasks
• Experience in installation and administration of Windows / Linux applications
• Experience with virtualization technologies like Microsoft Hyper-V, VMware, KVM, or XEN is an advantage
• Experience with High Availability systems and scripting knowledge is considered to be an advantage
• Ability to read and interpret technical documents written in English
• Capability to work effectively and efficiently with minimal supervision.
Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:
If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md, mentioning in subject line: System Administrator.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

Android Developer

About the Job:
Design and build the next generation of Android mobile applications.

Responsibilities:
• Design and build advanced applications for the Android platform
• Collaborate with cross-functional teams to define, design, and ship new features
• Work with outside data sources and API’s
• Unit-test code for robustness, including edge cases, usability, and general reliability
• Work on bug fixing and improving application performance.

Requirements:
• University degree – IT field
• Proven working experience in Android development
• Have published at least one original Android app
• Experience working with remote data via REST and JSON
• Working knowledge of the general mobile landscape, architectures, trends, and emerging technologies
• Solid understanding of the full mobile development life cycle
• Experience using RESTful APIs to integrate mobile applications to server side systems
• Working knowledge of HTML5, CSS3, and Javascript a plus good understanding of software development best practices.

Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:

If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md , mentioning in subject line: Android Developer.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

JavaScript Developer

About the Job:
In this role, you will develop and test high performance, scalable, highly available, and secure web-based solutions. Your primary responsibility will be to maintain the development, test and production environments for the applications.

Responsibilities:
• Development of new internet-projects (layout and programming)
• Work on the existing projects of the company – increased functionality, optimization
• Development of server applications
• Further development of websites and software modules (functional expansion)
• Writing software modules – parsers, export of unloading
• Writing API to connect server applications.

Requirements:
• Ability to understand complex systems from business and technical points of view
• Good knowledge of: TypeScript (ES2015, ES2016), EcmaScript5 and Web-services
• Good level of English language
• Ability to read and understand technical documentation
• Professional technical documentation writing skills
• Experience in: AngularJS, BackboneJS, Stylus, Jade – is considered as an advantage.

Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:
If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md , mentioning in subject line: JavaScript Developer.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

Service Desk Engineer

About the Job:
As Service Desk Engineer you will act as the first point of contact for Managed Service customers contacted StarLab to report issues and faults relating to their service.

Responsibilities:
• Diagnosing and resolving problems to the customers satisfaction
• Dealing with incoming faults in a professional, courteous manner over the phone and via email
• Correctly logging incidents and faults, categorizing and prioritizing them in line with team procedures
• Conducting full and through diagnostics with end users to enable first point of contact fault resolution
• Managing faults through their entire life cycle from the first point of contact through to resolution, proactively keeping the customer informed of progress
• Identify and escalate repeat issues or service risks into service management teams
• Manage a number of scheduled tasks for customers, designed to ensure that the customers systems remain operational.

Requirements:
• University degree – IT field
• Knowledge of IT international standards
• Advanced communication skills in English
• Familiar with working on Linux, or Windows based distributions
• Must be able to demonstrate a customer first approach to support
• Have an experience in a help desk or technical support environment
• Highly organised and able to work on own initiative to complete the range of tasks required
Advantage:
• Experience in implementation\coordination of ISO certification standards
• Coding(Programmer) Skills

Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:
If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md , mentioning in subject line: Service Desk Engineer.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

.NET Developer

About the Job:
Planning, designing and developing new software applications or feature functionality per customer or internal specifications. Identifying, troubleshooting and debugging defects in designated application code.

Responsibilities:
• Take a product through the entire lifecycle of analysis, design, coding, testing and implementation and support
• Implement all aspects of an application design – high performance design, coding, caching mechanisms, security, encryption, state management, error logging, debugging, scalability, code reviews, development environment configuration, and testing
• Perform unit and system level testing on applications.

Requirements:
• Experience with implementation of large enterprise or e-business systems will be appreciated
• Good knowledge of C#, ASP.NET, NET Framework 2.0 – 4.0, Visual Studio 2008/2010
• Good knowledge of SQL Server 2008/2014, Windows Server 2008/20012
• Good knowledge of Windows Forms .NET
• Entity Framework concepts knowledge – will be an advantage
• Object-oriented design experience- will be an advantage.

Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:
If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md, mentioning in subject line: .NET Developer.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

iOS Developer

About the Job:
Design and build the next generation of iOS mobile applications.

Responsibilities:
• Design and build advanced applications for the iOS platform
• Collaborate with cross-functional teams to define, design, and ship new features
• Unit-test code for robustness, including edge cases, usability, and general reliability
• Work on bug fixing and improving application performance
• Continuously discover, evaluate, and implement new technologies to maximize development efficiency.

Requirements:
• Knowledge of the iOS SDK (Foundation, UIKit, SQLite, etc)
• Objective-C expertise
• Experience with XML, JSON, SQL, OOP, Web Services, Restkit, SQL database skills, Coredata, Core Animation, Core Graphics, Core Text and Push Notifications (APNS)
• Experience with version control systems such as SVN, Team Foundation Version Control, Git
• Working knowledge of the general mobile landscape, architectures, trends, and emerging technologies
• Solid understanding of the full mobile development life cycle
• Self-motivated to explore new technologies, applications and environments.

Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:
If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md , mentioning in subject line: iOS Developer.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

PHP Developer

About the Job:
In this role, you will develop and test high performance, scalable, highly available, and secure web-based solutions. Your primary responsibility will be to maintain the development, test and production environments for the applications.

Responsibilities:
• Development of new internet-projects (layout and programming)
• Work on the existing projects of the company – increased functionality, optimization
• Development of server applications
• Further development of websites and software modules (functional expansion)
• Writing software modules – parsers, export of unloading
• Writing API to connect server applications.
Requirements:
• Ability to understand complex systems from business and technical points of view
• Strong knowledge PHP (MVC, Smarty, CodeIgniter, Zend or Symfony)
• Good knowledge of MySQL, experience with cluster architecture and optimization / SQL tuning is a plus
• Experience of other Web/Core development technologies in LAMP environments is a plus
• Experience with HTML 5/ CSS 3 and web-services
• Professional technical documentation writing skills
• Experience in E-commerce: Magento and Oxid
 is considered as an advantage.

Starlab offers competitive salary, attractive compensation and benefits package, professional development accompanied by career opportunities. We are glad to welcome you to our exciting team and friendly atmosphere.

How to Apply:
If you wish to apply for this position, please send us a detailed CV at hr@starlab.md , mentioning in subject line: PHP Developer.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

Șef Centru Regional - or. Comrat

Obiectivul Postului:
• Gestionarea întregii activități a Centrului regional or. Comrat.
Responsabilități:
• Organizarea activităților tehnice și comerciale pentru dezvoltarea activităților companiei
• Planificarea și organizarea vînzărilor. Asigură toate acțiunile comerciale.
• Asigurarea activității angajaților centrului regional conform proceselor și procedurilor stabilite.
• Planificarea sarcinilor și a timpului de lucru.
• Coordonarea și organizarea procesului de lucru al angajaților aflați în subordine.
• Organizarea lucrărilor de construcție și reparație a infrastructurii rețelei.
• Monitorizarea și menținerea relațiilor cu clienții.

Cerințe:
• Studii superioare (în domeniul telecomunicațiilor va fi considerată ca avantaj)
• Cunoștințele de bază de comunicare cu clientii
• Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă
• Cunoștințe de utilizare a calculatorului personal – nivel avansat
• Cunoștințe de bază despre tehnologiile ADSL și Fiber Optic
• Înțelegerea și însușirea rapidă a informației noi
• Deprinderea efectuării paralele a mai multor sarcini simultan
• Abilități manageriale.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului: Șef Centrul regional – or. Comrat.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Consultant Vînzări - or. Rîșcani

Obiectivul postului:
– Realizarea target-ului de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a companiei StarNet, în una din regiunile menționate.

Responsabilităţi:
• Prospectează piaţa, identifică şi abordează potenţiali clienţi persoane fizice şi juridice
• Ofertează şi promovează serviciile oferite de companie
• Negociază şi urmăreşte derularea în bune condiţii a contractelor încheiate
• Stabileşte şi dezvoltă relaţii profesionale cu clienţii, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora în conformitate cu standardele şi politica companiei. 

Cerinţe:
• Să locuiască în zona de răspundere
• Experienţă în domeniul vânzărilor
• Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă.
• Abilităţi excelente de comunicare, negociere
• Capabil de a înţelege şi soluţiona necesităţile şi nevoile clienţilor
• Dispus să aplice în practică procedurile de vânzare propuse de către companie
• Energic, responsabil, organizat şi orientat spre rezultate înalte.
Compania oferă un pachet salarial motivant şi alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesionişti, training-uri de specialitate şi un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresahr@starnet.md, cu specificarea postului – Consultant Vînzări or. Rîșcani.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

HR Internship

Are you passionate about HR ? Discover the opportunity to join us for an internship with HR team at StarNet!

We are looking for highly motivated individuals who want to start their path in HR world. We offer 1 month awesome internship program, including the opportunity to participate as a support in our projects and learn from our best practices.

Requirements:
• Degree: Graduate Students, Students in the last year or enrolled in a Master Program(Economics or related field)
• HR Lover
• Languages(good command of): Romanian, Russian, English.

This would be a really unique opportunity for you to get involved and start doing what you love.

If you are interested please send us your CV and a short motivation letter to hr@starnet.md  with the subject “ HR Intern”.

Only shortlisted candidates will be contacted for interview.

Recepționist(ă)

Obiectivul Postului:
Asigurarea activităţilor recepţiei în cadrul oficiului administrativ.

Reponsabilități:
• Primirea, înregistrarea și asigurarea accesului vizitatorilor în oficiului administrativ
• Menținerea și coordonarea registrelor de evidență a vizitatorilor și corespondenței
• Preluarea apelurilor telefonice
• Asigurarea suportului în cadrul întâlnirilor cu parteneri locali și internaționali
• Procesare rapidă și corectă a informației, crearea rapoartelor solicitate.

Cerințe:
• Studii superioare incomplete
• Cunoșterea PC-ul nivel de utilizator
• Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă, iar engleza -nivel mediu
• Experiență într-un post similar – avantaj.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md cu specificarea postului – Recepționist(ă).

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Conducator Auto

Cerințe:
• Permis de conducere categoria
В și C
• Experiență ca șofer – min. 1-3 ani
• Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă.

Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Conducator Auto.

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

Conducator Auto (cu automobil personal)

Cerințe:
• Permis de conducere categoria
В si C
• Experiență de a conduce nu mai puțin de 3 ani în funcția de șofer
• Cunoașterea limbii române și ruse
• Dorinta de a lucra, seriozitate
• Tip automobil: marfar-pasager  5-6 locuri.

Compania oferă:
• Salariu
• Pachetul social complet
• Arenda automobil + combustibil
• Bonusuri suplimentare.

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresahr@starnet.md, cu specificarea postului – Conducator Auto (cu automobil personal).